AJANS CANKA- Yaklaşan Ramazan Bayramı tatili öncesi; iç pazarda hareketlilik sağlanması amacıyla Marmaris Ticaret Odası (MTO) ve Marmaris Belediyesi, İstanbul’un en işlek bölgelerinde yer alan 28 dijital ekranda Marmaris’i tanıtıyor.
Marmaris Ticaret Odası’ndan verilen bilgiye göre; son dönemde yaşanan ekonomik dalgalanma ve artan maliyetler sebebiyle yavaşlayan iç pazar hareketliliğini artırmak amacıyla, Marmaris’in iç pazarda tanıtımına ağırlık Marmaris Ticaret Odası girişimiyle, Marmaris Belediyesi iş birliğinde, Marmaris’in en çok tercih edildiği şehirler arasında önde gelen İstanbul’da dijital reklam çalışması başlatıldı. Nişantaşı, Ulus, Ortaköy, Gayrettepe, Beşiktaş, Levent, Akaretler, Bebek, Fulya, Kuruçeşme, Akatlar gibi İstanbul’un gözde semtlerinde, 23 Nisan - 3 Mayıs tarihleri arasında 10 gün süreyle 28 farklı noktada günde 57 tekrar yapılarak Marmaris tanıtımı gerçekleştirilecek.
Marmaris fotoğraflarının yer aldığı 18 saniye süreli video ile yapılan reklam çalışması ile iç pazarda son dakika rezervasyonlarının artırılması hedefleniyor. MTO Başkanı S. Mutlu Ayhan Marmaris tanıtımının son dönemde yaşanan savaş nedeniyle giderek daha önemli hale geldiğine dikkat çekerek; “İç pazar bizim için çok önemli. Son yıllarda katıldığımız fuarlar ve yaptığımız tanıtım çalışmalarıyla iç pazara çok ciddi yatırım yaptık. Özellikle geçtiğimiz yaz yaşadığımız yangın afeti ile birlikte Marmaris’in tamamen küle dönmediğini, hala yeşilin ve mavinin en güzel buluşma noktası olduğunu hatırlatarak iç pazarda hareketlilik sağlamak için dijital reklam çalışmasına başladık. Marmarisli turizmciler olarak hazırlıklarımız tam ve misafirlerimizi ağırlamayı bekliyoruz. İç pazarda tanıtım çalışmalarımız önümüzdeki yaz ayları boyunca farklı şehirlerde devam edecek” dedi.