7/24 HİZMET ÜRETMEYE DEVAM

Altıeylül Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve şikâyetleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak için 7/24 hizmet üretmeye devam ediyor.

Haber Giriş Tarihi: 08.12.2023 07:10
Haber Güncellenme Tarihi: 08.12.2023 07:10
https://www.bandirmayasam.com.tr

Altıeylül’de yaşayan vatandaşlar 444 06 09 numaralı Çağrı Merkezi ya da 0533 154 01 01 numaralı WhatsApp ihbar hattı üzerinden talep ve şikâyetlerini Altıeylül Belediyesi Çözüm Merkezi’ne iletiyor.

Altıeylül Belediyesi; BBB’den ve Valilik’ten Gelen Talepleri De Çözüme Kavuşturdu

Altıeylül Belediyesi Çözüm Merkezi 2023 yılının başından buyana 51 bin çağrı cevapladı. Aynı zamanda Balıkesir Büyükşehir Belediyesi’nden gelen talepler doğrultusunda 10 bine yakın dilekçe çözüme kavuşturulurken, Balıkesir Valiliği’ne bağlı Açık Kapı Biriminden de 2023 yılında 766 vatandaşımızın talepleri karşılandı.

Altıeylül Belediyesi Web Sitesi Üzerinden Talepleri İnceliyor

Çözüm Merkezini arayan vatandaşlar taleplerinin hızlı bir şekilde çözüme kavuşması için adı-soyadı varsa diğer iletişim bilgileri, varsa konuyla ilgili fotoğraf veya video ile yapılması talebin hızlı bir şekilde sonuçlanması açısından önem arz ediyor. Ayrıca vatandaşlar Altıeylül Belediyesi'nin web sitesi üzerinden TALEP / ÖNERİ kısmına tıklayarak da aynı işlemleri gerçekleştirebiliyorlar.

Çağrı Merkezi ve Beyaz Masalardan Da Dilekçeler İlgili Birimlere İletiliyor

Vatandaşların talep ve şikâyetlerinin çözüme kavuşması için 444 06 09 numaralı Çağrı Merkezi yerine isterlerse; Cengiz Topel Caddesi üzerinde bulunan Abdülhamid Han Gelişim Merkezi ile Bahçelievler Mahallesi’nde bulunan Ek Hizmet Binasında bulunan Beyaz Masalara da iletebiliyorlar./Burcu Bayırlı